OBSERWATORZY

poniedziałek, 14 lutego 2022

Dopadła mnie covidowa zaraza

Na szczęście nic groźnego się nie dzieje i przechorowuję w domu. Sporo zrobiłam rzeczy przed chorobą, bo w trakcie na nic nie miałam ochoty. Całkiem bez robótek nie wytrzymałam i robótkowałam jak tylko nie leżałam, bo lubię jak ręce są zajęte. 

Pierwszą robótką, którą pokażę jest kolejny komplet w czerni. Tym razem to szal i czapka z bardzo ekskluzywnej włóczki. Najpierw szal o wymiarach 50x200cm z włóczki Cashmere Dreams od Langa. Wykorzystałam 2 moteczki po 25 g na drutach nr 4.

Do tego w komplecie podwójna czapka. Wierzch z 2 motków Cashmere Classic a spód z 1 motka Cashmerino. Obie włóczki od Langa. Zastosowałam druty nr 4 i 5. Ciężko jest fotografować kolor czarny.
I część spodnia.
Oprócz tego kompletu wykonałam szal w kolorze czerwonym z jednego motka włóczki Kid Mohair od Alize z dodatkiem koralików. Na drutach nr4 powstał szal o wymiarach 50x180cm.
Zrobiłam też 2 kartki urodzinowe.
Dawno nie robiłam biżuterii, więć z przyjemnością, tak na szybko wykonałam bransoletkę walentynkową ze szklanych perełek i koralików Toho. Robi się też komplet biżuteryjny, ale to już do pokazania na następny raz.
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Sporo się u mnie ostatnio dzieje a ja ledwo się wyrabiam. Mam nadzieję, że po chorobie siły w pełni wrócą, bo planów i zamierzeń czeka mnie ogrom. Dużo słoneczka i uśmiechu Wszystkim życzę i do napisania

13 komentarzy:

  1. To przede wszystkim bardzo bardzo dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego powrotu do zdrowia ! Widzę, że zapał do robótkowania Cię nie opuszcza, wbrew chorobie, to wspaniale :) Piękny komplet, wyobrażam sobie, jaki musi być miękki w dotyku, skoro to kaszmir.
    Pozdrawiam już przedwiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Janeczko, dziś dotarła do mnie cudowna przesyłka od Ciebie. Szal jest cudowny, mięciuteńki, delikatny jak mgiełka i w moim twarzowym kolorze. Dziękuję Ci Kochana za tak wspaniały dar, kolejny od Ciebie. Jestem bardzo wzruszona i bardzo uradowana, Ty wiesz jak kocham wszystko, co spod Twoich genialnych Rąk wychodzi i z serca bogatego w dobroć. I za piękne życzenia i śliczną karteczkę też dziękuję, za wszystko. Twoje pokłady dobroci są nieprzebrane. Zdrówka Ci życzę dobrego, ja miałam covida w styczniu, a teraz mam zapalenie oskrzeli i czuję na sobie tę kumulację chorób. Może wiosna nas ożywi, pamiętam o Tobie zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrówka życzę "D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne mgielki wydziergalas a czapka przesłodka.Zdrowia, dużo zdrowia życzę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zycze duzo zdrowia,mam nadzieje,ze juz czujesz sie lepiej,piekne szale, gratuluje ,bo sa pekne,pozdrawiam bardzo cieplo i zycze duzo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się ciepło Janeczko, ja chorowałam w grudniu i przez 2 tygodnie nie miałam siły na nic. Także życzę zdrówka i pozdrawiam serdecznie. A Twoje prace piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duzo zdrowia zycze. Wszystkie robotki - cudenka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowa, czy chora, niezmiennie pracowita jesteś Janeczko i cudeńka tworzysz. Mnie też to samo dopadło,pomimo wielkiej ostrożności, dobrze,że po trzykrotnym szczepieniu i przeprowadzce, to jakoś daję radę. Życzę Ci zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Współczuję, zdrowiej jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szale przepiękne Janeczko. Mięciutkie, delikatne, po prostu marzenie. Jak zawsze podziwiam wszystko, bo to są cuda :-) Uściski :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne szale :) Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)