OBSERWATORZY

poniedziałek, 11 kwietnia 2022

Prezenty i kartki świąteczne.

Tak jak obiecałam, zjawiam się po tygodniu w kolejny poniedziałek. Zacznę od urodzinowych prezentów dla mojej siostry.
Na początek bukiet różyczek z krepiny w szkatułce,

Oprócz kwiatów zrobiłam też dla niej sweterek z 6 motków Mohair 6000 z dodatkiem cieniutkiego merino i cekinowej włóczki Vega na drutach nr 4
Będąc w temacie prezentów, to teraz będzie komplet sukieneczka z bucikami dla mojej wnuczki z 4 motków w 3 kolorach włóczki Calico z dodatkiem włóczki Paillettes na drutach nr 4
I jeszcze czas na pokazanie wykonanych przeze mnie kartek świątecznych, które w większości poleciały już do właścicieli.
To dzisiaj wszystko, Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. 
Anonimowy włóczka Jawoll Magic Degrade kolory nr 017,056,059.

Niech czas wielkanocny utrzyma nasze marzenia w mocy,
by wszystkie życzenia okazały się do spełnienia,
aby nie zabrakło nam wzajemnej życzliwości,
abyśmy kroczyli przez życie godnie 
i niech symbol boskiego odrodzenia
był i będzie dla nas celem do spełnienia.
Wesołych Świąt!

11 komentarzy:

  1. Prezenty dla siostry ekstra, nowy ciuch i piękne róże.Wnusiowy komplet przesłodki.Radosnych Świąt Wielkiej Nocy
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne Janeczko, ale ten komplet dla wnusi to jest po prostu przesłodki :) moje kartki świąteczne poleciały dopiero dzisiaj i mam nadzieję że do końca tygodnia dotrą do adresatów. Pozdrawiam serdecznie i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace Janeczko jak zawsze piękne. Jest też kartka, którą dziś dostałam :-))Bardzo Ci dziękuję Janeczko. Jestem bardzo wzruszone, że o mnie zawsze pamiętasz. Jesteś takim serdecznym człowiekiem,że aż trudno uwierzyć, że Cię znalazłam. Byłam w strasznym dołku i bardzo mi było potrzeba ludzkiej życzliwości, a dokoła ludzi odstraszałam trochę :-)) Bardzo Ci dziękuję, że mi pomogłaś w ciężkich chwilach i nie zapomnę nigdy :-)) Dużo radości Ci życzę, zdrówka i obfitych plonów, żebyś pyszności mogła zrobić :-) Mocno przytulam babciu :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko, prezenty to mistrzostwo świata! Szczególnie zachwycam się kompletem dla wnusi. Dziękuję za kartkę świąteczną z życzeniami, mam nadzieję, że moja również dojdzie przed świętami.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci za cudną karteczkę i życzenia Janeczko. Znów mnie zachwyciłaś swoimi pracami, a najbardziej Sukienusią. Szczęśliwych Świąt Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komplecik dla wnuczki i sweterek dla siostry są piękne. Buciki wręcz słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace Janeczko. Komplecik dla wnuczki słodziutki. Radosnych i spokojnych świąt , pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego dobrego, wzajemnie świąteczne życzenia posyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko, wszystkiego najlepszego, zdrowia, spokoju i radości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Janeczko ogromnie dziękuję za tak niesamowicie piękną karteczkę, oraz życzenia i pamięć. Sprawiła mi radość, nie do opisania.
    Żeby nie było...mam wszystkie, Janeczko karteczki od Ciebie. :)
    To już pokaźna kolekcja.
    Kartki , widokówki zbieram od dziecka.

    Cudne wszystko Janeczko co nam pokazałaś w tym wpisie.
    Ciuszki dla bobaska najcudowniejsze, super wyszło to połączenie kolorów.
    Mam nadzieję,że rodzina docenia Twój wkład, zaangażowanie i serce, które w tych pracach oddajesz.
    Życzę spokojnych , radosnych, zdrowych,smacznych, Świąt Wielkanocnych, otulonych nadzieją na lepsze , spokojne jutro.

    Jeszcze raz ogromnie dziękuję, serdecznie pozdrawiam i ciepłej słonecznej pogody życzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)