OBSERWATORZY

poniedziałek, 26 marca 2018

Całkiem świątecznie

Zapracowana jestem na maksa. Nie będę więc dużo gadać tylko pokażę co zrobiłam i zmykam. Zacznę od zajęczej rodziny. Już myślałam, że w tym roku ich nie będę robić, a tu niespodzianka. Zamówienie na rodzinkę 2 plus 4.
Następne wielkanocne zamówienie to kurki. Znowu inne niż robiłam dotychczas. Te są prawie z samych półsłupków. Jakoś nie miałam serca do ich wykonywania i długo czekały na swoją kolej. Ale w końcu są.
Zrobiłam też 3 kuchenne łapki w kształcie jajek.
Ubrałam jeszcze we frywolitkę 3 jajka akrylowe .
A na prezenty świąteczne dla chłopca i dziewczynki moje anioły. 
Ja też muszę podziękować za prezenty wielkanocne. 
Najpierw Marzence. Jesteś kochana, że zawsze o mnie pamiętasz. Wiem ile wysiłku wkładasz w wykonanie każdej pracy, więc jest tym bardziej cenny. 
Z serca dziękuję także Dorocie i Ani.
I jeszcze Lidzi i Eluni.
Przepraszam, ze nie podlinkowuję Waszych imion ale naprawdę żyję w ogromnym niedoczasie. Kartki od Was dostałam a sama jestem mocno w tyle z ich wykonaniem. Dzisiaj zamierzam wykonać  resztę i wszystkie polecą razem. Niestety nie będzie ich tyle ile bym chciała.  Na razie takie.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Po dłuższym czasie serdecznie witam nową osobę obserwującą. 

Kochani moi. Ponieważ najprawdopodobniej zjawię się dopiero po Wielkanocy, więc chciałabym już dzisiaj złożyć Wam najlepsze życzenia . Niech te święta przyniosą Wam dużo radości. Dla niektórych niech będą wspaniałym przeżyciem religijnym, dla innych możliwością spotkania w gronie rodzinnym a dla jeszcze innych po prostu odpoczynkiem. Wszystkiego najlepszego i tradycyjnych Wesołych Świąt.

I jeszcze dobrego przedświątecznego tygodnia. Nie szalejcie za bardzo bo nie porządki i pichcenie są tu najważniejsze. Uściski przesyłam. I do napisania.

34 komentarze:

  1. Dziękuję Ci Janeczko za wszystko. Za to co robisz na co dzień i za to, że potrafisz celebrować święta. Jesteś piękną Osobą w blogowym świecie i w rzeczywistym również. Życzę Ci wielu łask od Zmartwychwstałego Chrystusa, niech On opromienia Wasze życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same słodziutkie prace,słodka rodzina zajączkowa,
    Tobie i rodzinie Błogosławionych świat ,obfitych Łask Chrystusa Zmartwychwstałego,

    OdpowiedzUsuń
  3. Prac bardzo dużo i wszystkie jak zawsze przeurocze :) Życzę zdrowych i radosnych świąt z szansą na odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt! Pomimo, że rzeczy które zrobiłaś są jak zwykle rewelacyjne, ja skupię się na Twoich życzeniach ;) To najładniejsze i najbardziej tolerancyjne życzenia jakie dotychczas widziałam/słyszałam. Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę zdrowych,cudownych i udanych Świąt Wielkiej Nocy oraz radosnego wiosennego nastroju.Wesołego Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne prace, a aniołki są przepiękne!
    Pozdrawiam cieplutko i wesołych rodzinnych świąt Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt Janeczko dla Ciebie i całej Twojej rodzinki:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie jak zwykle
    Wesołych Świąt, zdrowych i dobrych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prace, wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Błogosławionych Świąt!

    Ja też spóźniłam się z karteczkami trochę. Ale Twoje są takie śliczne!

    Zawsze podziwiam Twoją pracowitość i zręczne ręce!

    OdpowiedzUsuń
  11. " Niech te święta będą pełne nadziei i wiary, radosnych spotkań przy wielkanocnym stole, oraz smacznego jajka."
    Od lat tajniacząca się fanka Twojego bloga o robótkach ręcznych i nie tylko. Serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie wczoraj myślałam o Twoich zającach, że dawno ich nie robiłaś i proszę - cała rodzinka. Tyle prac wykonałaś, że nic dziwnego że brak Ci czasu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś wszech utalentowana. Fantastyczne prace, niesamowite.
    Życzę Ci wspaniałych świąt wielkanocnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie prace śliczne , ale mnie zachwyciły ... Anioły! Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ tu różnych piękności! można patrzeć i patrzeć, i podziwiać...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wrażenie, że Ty, Janeczko, umiesz wszystko...:"-D Super prace!

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie cudnie kolorowe kurki :) Tobie również Janeczko wesołych świąt i mam nadzieję, że karteczka dotrze do Ciebie bez przeszkód :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same przedświąteczne cudności u Ciebie Janeczko.
    Uwagę moją zwróciły Twoje życzenia świąteczne - jeszcze tak mądrych i tolerancyjnych życzeń nie czytałam/otrzymałam - dziękuję za nie; bardzo cenię ludzi, dla których świat nie jest zero-jedynkowy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Janeczko Kochana :-) Mi jest bardzo miło, że mam do kogo wysłać moją pracę, hehe, Uściski serdeczne:-)) zajączki są przesłodkie :-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace:) Smacznego jajka i mokrego dyngusa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. cudna ta rodzina Zająców ...pycha pycha chrup chrup

    i dla Ciebie i Twojej rodziny dużo zdrowia i pogody ducha na zbliżające się święta < buziak>

    OdpowiedzUsuń
  22. U Ciebie Janeczko zawsze zatrzymuję się na dłużej, jest co podziwiać, czym zachwycać się, no i brać przykład. Przepiękne pomysłowe prace :):):)
    Spokojnych, radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne kurki,życzę spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  24. Janeczko, znów nam tu same super rzeczy pokazujesz, a zajęcza rodzinka jest świetna :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach, Czarodziejko <3
    Dobrych Świąt Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace. W kurkach jestem zakochana! Spokojnych, radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsuń
  27. radosnych i spokojnych dni... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z okazji Świąt Wielkiej Nocy dużo radości, spokoju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i przyjaciół. Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  29. Radosnego świętowania Janeczko.
    Dziękuję za śliczną karteczkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Och, jak u Ciebie kolorowo i wiosennie. Po prostu cudnie! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Janeczko ogromnie dziękuję za życzenia, pamięć i cudną karteczkę.
    A tu jak zwykle pięknie wiosennie i kolorowo. Nowe prace przecudne.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę cudnej pogody i wytchnienia, od pracy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pozdrawiam poświątecznie, podziwiam Twoje prace na wszystkie okazje. Są zawsze dopieszczone w każdym kawałeczku. Ściskam i dziękuję za wielkanocną karteczkę:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Prac bardzo dużo i wszystkie jak zawsze przeurocze :) Życzę zdrowych i radosnych świąt z szansą na odpoczynek.
    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)