OBSERWATORZY

poniedziałek, 5 września 2022

Chyba mało ciekawie...

Dzisiaj będzie, bo podobne rzeczy już były. W poprzednim tygodniu mnie nie było, bo mieliśmy w domu mały remoncik. Jestem trochę zmęczona, ale zadowolona. Może na koniec posta pokażę jakieś zdjęcia , jak to teraz u mnie wygląda. Nasz dom ma już ponad 20 lat i dlatego coraz częściej woła o odnowienie. Mam nadzieję, że to początek zmian i będzie ciąg dalszy.

Co do robótek to zacznę od kolejnego kompletu już jakby zimowego bo z włóczki alpakowej z jedwabiem czyli z Baby Alpaca Silk od Dropsa. Na drutach od nr 4 do 5 wykorzystałam 10 motków tej włóczki czyli 500g. Komplet według życzenia miał być z bąbelkami. Czapka całkiem prosta właśnie z tymi bąbelkami. W szalu trochę poszalałam i pobawiłam się tym wzorem. Wszystko robione podwójną nitką. Szal ma wymiary 45x210cm, a więc jest całkiem spory. 

To najpierw czapka

I szal. Niestety pokazany jest po kawałku, bo przez remont nie miałam gdzie go rozłożyć i zrobić zdjęcie całości.
Druga skończona praca to siatkowa bluzka wykonana na szydełku nr 2,3 dla dziewczyny mojego młodszego syna z włóczki Mallorca . Poszło na to 5 motków włóczki, która jest połączeniem bawełny z wiskozą.
I jeszcze tak jak obiecałam, zdjęcia od mojej siostry w siatkowym wdzianku z poprzedniego posta.
A na koniec u mnie po remoncie głównie salonu.
To tyle dzisiaj. Witam nowe osoby wśród moich obserwatorów. Mam nadzieję, że będziecie moimi częstymi gośćmi. Wszystkim zaś dziękuję za odwiedziny i komentarze.

paninadpolami  wzór siatki znalazłam u Lousy Apostolopoulou na You Tube. Zamieściłabym link, ale gdybym to zrobiła to blogger zablokowałby mi ten post, bo już coś takiego mi się przydarzyło.

anonimowy  pikotki w chuście robiłam na drutach podpatrując Makunkę na YT gdy w ten sposób kończyła chustę

Akrimeks  zabawki na szydełku z poprzedniego posta robiłam w kawałkach i zszywałam

Dziękuję, że mnie odwiedziliście. Udanego tygodnia życzę i do napisania.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe, komplet z nopkami rewelacja a siatkowe swetry cudowne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace Janeczko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace piękne Janeczko i salon z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile bąbelków! Trzeba było dużo pracy i dużo cierpliwości, ale efekt jest tego wart. Zestaw bardzo udany.
    Niezmiennie uwielbiam siatkowe bluzki, narzutki i wszystko siatkowe. Jest się jednocześnie zakrytym i odkrytym, co daje poczucie swobody i można się nie ugrzać zbytnio. Twoje wyroby prezentują się świetnie.
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Janeczko.Od lat czytam Twój blog ,podziwiam perfekcyjne prace ,a przy okazji otwieram blogi innych dziewiarek ,które obserwujesz.I w związku z jednym blogiem ,który niedawno się pokazał ,a nie ma tam żadnego rękodzieła,mam pytanie.Janeczko czy mogłabyś to ohydztwo usunąć,bo chyba tylko Ty masz do tego dostęp .Chodzi o "wyskoczyło spod pazurków"

    OdpowiedzUsuń
  6. o, ale fajne czapeczki :-))odświeżenie mieszkania zawsze wprowadza kobity w lepszy nastrój :-)) Mam nadzieję, że humorek zaraz wróci. Ma być ciepły deszczowy październik . w czwartek 20*, super. Na jesieni zawsze zmęczenie wychodzi, trzeba się szykować do odpoczynku, do spania. Choć Ty to pewnie odpoczywasz przy dzierganiu, bo o spaniu mowy nie ma :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)