OBSERWATORZY

wtorek, 21 grudnia 2021

Prezentowo i świątecznie.

Dzisiaj nie poniedziałek i nie wszystkie prezenty wykonane przeze mnie pokażę, ale wiem, że jak dzisiaj w małej przerwie od prac świątecznych, nie napiszę tego postu, to nie wiem kiedy to znowu będzie możliwe. Większość prezentów musi poczekać z publikacją żeby nie psuć niespodzianki.

Zacznę od szala na drutach z włóczki Traumsaide wykonanych na drutach nr 3,5 z jednego 100gramowego motka. Szal ma wymiary 200x50cm.

Podczas blokowania
I trochę szczegółów 
Następne są skarpetki też w zielonym kolorze z włóczki Alpaca Soxx 4ply od Langa.
Jeszcze bombka akrylowa ubrana we frywolitkę. Wzór podpatrzony u Renulka ale z moimi modyfikacjami
Czas przedświąteczny, więc ruszyła produkcja karteczek.

Kartki wysłane a i do mnie dotarło trochę życzeń świątecznych od Was.
Pierwsza była Bożenka. Już Ci dziękowałam ale zrobię to jeszcze raz, z głębi serca dziękuję.
Potem pojawiła się przesyłka od Basi. Bardzo dziękuję.
No i zjawiły się też cudne karteczki. Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia i za pamięć
Dziękuję Eli, Ani, Dorocie i Basi
Dziękuję Agacie, Kasi, Magdalenie i Justynie
I ogromne podziękowania niezawodnej i zawsze pamiętającej Lidzi
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Synowa przysłała mi zdjęcia w sukience, którą kiedyś zrobiłam z pozwoleniem na publikację.
I na koniec chciałabym życzyć wszystkim tu zaglądającym wszystkiego najlepszego na te święta. Niech będą udane i niech niosą radość. W Nowym roku też dużo szczęścia i spełnienia marzeń. 
Dla mnie te święta zapowiadają się fajnie, chociaż nie będą łatwe. Choćbym nie wiem jak się starała, to i tak moje myśli będą głównie przy starszym synu. Pełni służbę na wschodniej granicy. Modlę się żeby nawet przez przypadek nikogo nie skrzywdził, no i oczywiście żeby i jemu nic się nie stało. Syn uspokaja mnie ale ja i tak nie potrafię pozbyć się niepokoju. 
Jeszcze raz wszystkiego dobrego i do napisana już w 2022 roku

19 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są piękne.
    Życzę Pani spokojnych i zdrowych
    Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne udziergi, skarpetki cudowne.Piekna synowa.Trzymam kciuki.Janeczko , zdrowych,błogosławionych świąt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko, zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, spełnienia marzeń dla Ciebie i Twoich najbliższych, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko przepiękne.
    Choć tym razem najpiękniejsza, Janeczko twoja synowa . W twoim udziergu.Piękna kobieta miło się na nią patrzy.
    Za syna będę się modlić do św.Tadeusza Judy, oraz do św. Rity.
    W chwilach trwogi modlitwy te, przynoszą mi ukojenie.Dlatego tez je polecam.
    Pięknie tu dzisiaj i barwnie, takich Świąt Wam wszystkim życzę. Radosnych, zdrowych, spokojnych.
    Oraz ciepłej pogody.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę ci spokojnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Janeczko, jesteś niesamowita w swoich pracach. Cieszę się, że zostaniesz Babcią, Synowa pięknie wygląda.A Starszemu Synowi życzę spokoju, niech Matka Boża go osłania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to wszystko co robisz jest urocze. Ten szal - cudny.
    No i Maleństwo niech się szczęśliwie urodzi. Ślicznie Twoja Synowa wygląda.

    Dużo dużo dobra dla Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych i spokojnych Świąt Janeczko. I wszystkiego dobrego dl Ciebie i całej Twojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko jak zawsze Twoje prace są piękne :) gdyby kartka nie dotarła na czas to życzę dużo zdrowia, radości i spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Janeczko, Tobie i Twojej Rodzince pieknego, blogoslawionego czasu Swiat Bozego Narodzenia, duzo radosci i zdrowia. Trzymam kciuki za synowa, moja corka tez na polmetku, w kwietniu zostane babcia. Piekny wzor na skarpetkach i bombeczka, i chusta... Ty potrafisz czarowac!

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko u Ciebie wszystkie prace jak zawsze wspaniałe. Synowa pięknie wygląda w tej sukience. A ja już sobie wyobrażam co też ty będziesz za cuda dla wnusi dziergać. Życzę Ci aby Święta umniejszyły troski i przyniosły wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace są takie piękne ale najpiękniejsza jest oczywiście Synowa 😊 Życzę Państwu spokojnych rodzinnych Świąt ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ŻYCZĘ 🙂🙂🙂
    PIĘKNE PRACE

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Janeczko kochana, wróciłam w Wigilię. Dostałam kartkę od Ciebie!! To niesamowite, ze o mnie pamiętasz. To wielka radość :-)) Szczęśliwego Nowego Roku :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja Tobie Janinko dziękuję serdecznie za piękne życzenia i prezent. Bombka jest cudna. Dużo zdrowia w nadchodzącym roku, dla Ciebie i całej Twojej rodzinki. Będziesz Babcią-gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach nie mówiłam chyba, pierwsze święta spędziłam z wnusiem. Kurcze, nawet nie przypuszczałam, że można tak oszaleć i cieszyć się, ze coś podarł, bo taki już silny hehe. Gratuluję i cieszę się Twoim szczęściem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Janeczko ogromnie dziękuje za życzenia i piękną karteczkę.
    Życzenia które jak dla mnie bardzo adekwatne.
    Jednocześnie życzę Wam zdrowia w Nowym 20222 Roku, samych pomyślnych, ciepłych, słonecznych dni przepełnionych radościom.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)