OBSERWATORZY

poniedziałek, 8 listopada 2021

Znowu komplety i koniec zaległości.

Uprzedzam, że dzisiaj, będzie wyjątkowo długo. Jak zaprezentuję wszystkie zdjęcia, to będę jak wspomniałam w temacie, na bieżąco, bez zaległości. No ale po kolei. Najpierw te najnowsze robótki, czyli komplety chusta plus czapka na drutach, a potem letnie zaległe udziergi dla mnie. 

Na początek komplet z włóczki Tasmanian Tweed od Zitrona robiony na drutach nr 5. Chusta robiona tradycyjnie.

Następnie trzy komplety z włóczki Bellissimo od Yarn Artu. Też druty nr5. Chusty robione od rogu.
Pierwszy kolor
Drugi kolor.
I trzeci kolor.
Sporo jeszcze tej włóczki zostało, więc powstaje następna chusta, a może i jeszcze coś więcej, żeby wykorzystać ją do końca.
To teraz prace dla mnie, Najpierw tunika z włóczki Alpaca Silk od Dropsa. Waży niecałe 35dkg i robiłam ja tak jak ostatnio ciągle na drutach nr 5.
Ostatnio zrobiłam też podwójny komin z szalonego jedwabiu powstałego z indyjskich sari
Letni sweterek z włóczki Marlene i Peppin. Guziki do tej pory nie chcą się same przyszyć, więc tylko je położyłam. Kolor mocno przekłamany, bo naprawę niejaskrawy żółty wpadający w lekką limonkę.
I na koniec coś szydełkowego, czyli sukienka dla mnie z włóczki Primavera.
I to tyle dzisiaj o robótkach. Oprócz dziergania mam też inne zajęcia. Min jak co roku robię własną przyprawę warzywną jakby wegetę. W tym roku nie za dużo bo tylko około 4kg.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Pogoda u nas fatalna. Rzadko się zdarza żeby nie wiało i nie padało, ciągła słota. Mimo wszystko dużo uśmiechu życzę i do napisania.

16 komentarzy:

  1. Piękne prace Janeczko. Podziwiam Twoją pracowitość i kreatywność. Pozdrawiam serdecznie 🎃🎃🎃🎃🎃🎃

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, sporo,miliony oczek.Komplety Super, limonkowa bluzka mnie urzekła fajna dzianina z tej włoczki się stworzyła.Pogoda listopadową, taka kolej rzecz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające prace, wspaniałe barwy, niesamowite wzory. Naprawdę mam poczucie, że za co Ty się nie weźmiesz, to powstaje coś pięknego, dobrego. :) Pozdrawiam serdecznie i życzę dni pełnych radości. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam jak zawsze, piękne prace!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki komin dałby radę odgonić jesienne smutki, cudo ! Zresztą wszystkie prace udane, a ich ilość wpędza w kompleksy. Wyobrażam sobie zapach tej domowej vegety, pozazdrościć tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne te wszystkie prace. I jaki to uroczy pomysł kompletów czapkowo-chustowych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite Janeczko. Niesamowite,że wreszcie u dziergałaś coś dla siebie.To mnie najbardziej cieszy.
    Chusta robiona tradycyjnie, najbardziej przypadła mi do gustu, tzn w ogóle ten wzór jakby plaster miodu , super się prezentuje w tych robótkach. Super robótki, super ,ze jest co podziwiać.
    Ciepła życzę i słońca, bo u nas też nie za ciekawa ta jesień.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomniałaś mi ten wzór plastra miodu:)))Robiłam nim sweterek mojej córci do chrztu,a dziś to dorosła kobieta:))))mnóstwo fajnych dziergadełek zrobiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow wspaniałe robótkowe prace! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny komplet z czapką.Bardzo fajny ten wzorek :) Reszta prac też jest bardzo ładna. Ciekawa ta domowa Vegeta, na pewno o wiele zdrowsza od kupnej . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadziu ale cudny wysyp prac :) chusty rewelacyjne a do nich przepiękne czapki :) Uroczą sukienkę sonie stworzyłaś i te sweterki super :) O cała misa warzywek ile to suszenia było ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się napracowałaś, że też Cię ręce nie bolą. Najbardziej mi się podoba suknia- imponująca, no i to cieniowanie włóczki jest prześliczne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuda, cudeńka, a sukienka to szczyt marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile wspaniałości! Super udziergi.

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne prace ❤ chusty i sukienka super a już najbardziej jestem pod wrażeniem tempa powstawania tych cudowności, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko super, ale komin z szalonego jedwabiu wyjątkowo :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)