OBSERWATORZY

poniedziałek, 23 sierpnia 2021

Nadal drutowo.

Ciągle ostatnio wykonuję duże prace. Zacznę dzisiaj od kolejnej chusty. Zrobiłam ją z włóczki Balance z firmy Zitron. Ma wymiary 200x100cm. Chusta pochłonęła prawie całe 4 motki tej włóczki przy użyciu drutów nr 4.

Chusta nosi nazwę "Rosa". Schemat pochodzi ze sklepu e-dziewiarka. Na następnych zdjęciach ta sama chusta prezentowana przez moją kochaną synową.

Drugą pracą na drutach jest bluzeczka-topik zrobiona z włóczki Quattro która pozostała po białym sweterku. Na drutach nr 3,5 zużyłam 5 motków. Top miał był najprostszy z prostych.
Oprócz drutów pobawiłam się też szydełkiem. Kordonek Maxi, szydełko 1mm i powstała serwetka okrągła o średnicy około 70cm. Prezentacja na dwóch różnych kolorach podkładu.
I na koniec kartka urodzinowa w kształcie książki.
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.  Jak zwykle mam sporo pracy, więc uciekam do obowiązków. Pogoda coraz gorsza, ale wszystkim udanego tygodnia życzę i pozdrawiam serdecznie.

13 komentarzy:

  1. Beautiful work, especially the shawl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prace, chusta cudna, a ukochana synowa ma śliczne kwiaty. :) Kartka mnie urzekła, taka inna, niesamowicie magiczna, idealna. Również życzę udanego tygodnia i pozdrawiam serdecznie. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna chusta i urocza prezentacja:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta. Zazdroszczę takich umiejętności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta chusta:))a moja włóczka dalej leży i nabiera mocy:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się Janeczko ciągle cieszę moją piękną chustą. Przekaż pozdrowienia ślicznej Synowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Duże piekne prace ,chusta i bluzka rewelacyjne, karteczki też urocze ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace jak zwykle. Chusta ma cudny kolor i wzór. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  9. Super chusty <3 jeszcze nie robiłam żadnej na drutach, w tej kwestii jestem bardziej szydełkowa

    OdpowiedzUsuń
  10. chusta "Rosa" cudo !! wszystkie prace piękne Janeczko hehe Uściski:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna praca, widać że masz pasję do tego co robisz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)