OBSERWATORZY

poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Działam, działam, działam..

tylko fotografować nie lubię. Przez to i wykonane w końcu zdjęcia nie są fajne. No trudno. Dzisiaj pokażę te moje wytworki, którym fotki zrobiłam, a za tydzień reszta.

Zacznę od czarnego sweterka, który jest prawie identyczny do tego który niedawno pokazywałam w kolorze białym. Tylko zamiast ozdobnych wykończeń są ściągacze. Też wykonany jest z bawełny Quattro od Langa. Zużyłam 45dkg włóczki na drutach nr3

Inne zamówienie, które dla odmiany od drutów wykonałam na szydełku to małe misie breloczki.

Male misie się spodobały , to zostały zamówione kolejne trzy, ale sporo większe.
I na koniec dzisiaj urodzinowa kartka w kształcie książki dla osoby bardzo kochającej zwierzęta.
W tym tygodniu spotkali mnie przemiła niespodzianka. Otrzymałam spóźniony podarunek urodzinowy od Basi. Z całego serca Ci kochana dziękuję. Przepraszam, że dopiero teraz dziękuję, ale ciągłe żyję w niedoczasie i po prostu nie nadążam ze wszystkim.
Twoje wiersze Basiu są  mi bardzo bliskie. Dziękuję.

Jak już wspominałam ciągle ostatnio brakuje mi czasu. Głównym tego powodem są zaprawy. Przekroczyła już liczbę 300 słoików. Na szczęście teraz będzie trochę przerwy, bo kończą się ogórki i fasola a do przetwarzania marchwi i selera jeszcze trochę czasu. 
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.

Ula H. haha. Obiady oczywiscie gotuję , ale nie muszę tego na szczęście robić codziennie, bo jesteśmy tylko z mężem i bardzo często starcza na więcej niż jeden raz.
Czarna dama  wykorzystuję każdą chwilkę na pracę i chyba niestety trochę za mało czasu poświęcam na sen.

Udanego tygodnia Wam życzę i do napisania

5 komentarzy:

  1. Swetry zawsze podziwiam gdyż mnie nie wychodzą.Breloki świetne.U mnie też sloikowanie ,teraz galaretki z malin i jeżyn, potem musy jabłkowe i troche weguerek, kapusta,buraki jest co rib8c.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Janeczko, Ty zasługujesz 365 dni w roku na prezenty ( lub 366:-)Mogłabym być Twoim fotografem, a prowizja byłaby w postaci robótek, ale mieszkam zbyt daleko:-(Wszyscy uwielbiamy Twoje prace, a Ty ciągle nas zaskakujesz czymś nowym. Zdrówka Kochana i dobrych oczu i rąk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry Janeczko! Jakie przepiękne i słodkie breloczki! Zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek elegancki a breloczki przesłodkie! Ilość zrobionych słoików oszałamiająca:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jakie te misie przeurocze :-)) Uściski :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)