OBSERWATORZY

poniedziałek, 28 czerwca 2021

Torby ze sznurka w roli głównej.

Kto zagląda na mój blog od dawna, to wie, że kocham raczej cienkie niteczki a co za tym idzie niezbyt grube druty czy szydełka. Dlatego nic dziwnego, że nie przepadam za robotkami ze sznurka, które ostatnio są bardzo popularne. Dostałam jednak zamówienie na 2 torby, które postanowiłam wykonać , tym bardziej, że to sznurek nie najgrubszy bo 2mm. Zaczęło się od tego, ze osobie zamawiającej spodobały się sznurki ombre Treccia 250 g 225metrow. Jednego motka na zamówioną torbę w kształcie trochę jakby worka było za mało, więc dokupiłam odpowiedni sznurek jednokolorowy. W sumie tym razem pozostały resztki, a że i u mnie też było trochę resztek, to powstał sznurkowy kolorowy worek od którego zacznę prezentacje toreb.

To teraz zdjęcia toreb z zamówienia, Pierwsza w szarościach i czerni.
Druga w brązach i beżach.
To tyle prac szydełkowych. 
Teraz będą prace na drutach, Najpierw szal z włóczki Lusso od Langa na drutach 4mm. Ma wymiary 50x195cm i wykorzystałam 75g tej włóczki,
Skończyłam też spódnicę dla siebie z bawełny Luxor. Wszyłam podszewkę. Bez podszewki spódnica waży niecałe 60dkg na rozmiar 56. Zostało trochę tej czarnej włóczki, więc dokupiłam identycznej białej i postanowiłam do kompletu zrobić bluzkę. Nie wiem kiedy to nastąpi, bo zamówień i planów ogrom. Na razie nieudane zdjęcia spódnicy. Jak powstanie komplet to zrobię zdjęcia "na ludziu".
Długo dzisiaj, ale nadrabiam zaległości. 
Na koniec 2 kartki z okazji 50 jubileuszu kapłaństwa.  
To tyle dzisiaj. Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze, Dziękuję także za życzenia imieninowe.
Nie będę przedłużać bo jak zwykle czas mnie goni. Zaczął się już czas przetworów, więc i u mnie dzieje się. Udanego tygodnia Wam życzę i do napisania.

6 komentarzy:

  1. Ja nie wiem Janeczko kiedy Ty to wszystko robisz, przecież to jest ogrom pracy!!! Super torby, czarna najładniejsza :) A spódniczka ekstra. Komplet w bluzką będzie wyglądał rewelacyjnie :) Spódniczki nie, bo ja chodze tylko w spodniach, ale tej bluzki to już dzis Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale stworzylas tego dobra cudnego.Resztkowa torba najpiękniejsza.Czekam na finał Twojego kompletu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś wszechstronnie uzdolniona. Każda z prac piękna. Torebko lub koszyki ze sznurka też za mną "chodzą". Ale na razie podglądam i podziwiam prace innych, takie jak Twoje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycila mnie pierwsza torba, taka kolorowa, a szal dluuugi i w pieknym kolorze,jestes bardzo pracowita , zycze Ci duzo zdrowia, dbaj o siebie KOCHANA

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego tygodnia Janeczko :-)) To wspaniale,że masz tyle zamówień, bo to naprawdę Twój żywioł. Podziwiam zdolności i pomysłowość. Torby ze sznurka wyszły Ci super. Bardzo mi się podobają te kolorowe. Jeszcze raz życzę wszystkiego co najlepsze :-))Ja jeżdżę na cmentarz do mojej Janeczki, podlewam kwiatka w doniczce co zawiozłam na imieniny, bo straszny upał. Babcia by się cieszyła,że tak dbam, kochała kwiaty w ogrodzie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poleciłam Cię Janeczko Twojemu Patronowi, bo nadal nie mogę się ogarnąć z obowiązkami. Prace cudne, jak zawsze, a spódnica- marzenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)