OBSERWATORZY

poniedziałek, 15 lutego 2021

Pracochłonna

praca na drutach dzisiaj będzie zaprezentowana. Nawet bardzo pracochłonna. Jest to kamizela wykonana brioszką z włóczki Atelier Zitron Life Style w dwóch kolorach. Poszło na to 12,5 motka, bo dzianina waży 660gram.  Użyłam drutów nr 3. Dzianina jest robiona bezszwowo od dolus  Włóczka jest cudowna, ale to chyba moja ostatnia praca w tej technice. Bardzo się napracowałam, ale efekt jest tego warty. Po praniu długość dzianiny zwiększyła się aż o 20cm.Kolory na zdjęciach są przekłamane bo naprawdę to połączenie antycznego różu z bakłażanem.

To był urodzinowy prezent dla mojej przyjaciółki. I jako dodatek karteczka w kształcie pudełka. Od razu widać co kocha jubilatka.
To teraz mroczna walentynka
W kolejności czapka z pomponem w kłosy, z jednego motka Alize Alpaca Royal na drutach nr 4
To na koniec breloczki, które osoba zamawiająca przeznaczyła na aukcje dla kotów.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Ewa Bera  bombki są usztywniane lukrem, a w środku też sztywne "na blachę" są żłóbki.
Lawenda  oj jeszcze dużo nie umiem. Jest sporo niepoznanych technik i pewnie będę uczyć się do końca życia

Tyle dzisiaj. Wszystko wskazuje na to że pojawię się też za tydzień, bo będę miała dużo do pokazania. Sporo się u mnie nadal dzieje. Robótek dużo. 
Nie wiem jak u Was ale na Kaszubach sporo śniegu i nie ma dnia żeby znowu go nie dosypało. Słoneczka nie brakuje i tylko ten porywisty wiatr przeszkadza razem z siarczystym mrozem. Udanego tygodnia życzę i uściski serdeczne przesyłam.

12 komentarzy:

  1. Prześliczny prezent dla przyjaciółki,ta brioszka jest pracowita ale efekt Wow,breloczki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobrażam sobie ile pracy kosztowała Cię ta kamizela. Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności, pozdrawiam Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Breloczki na aukcję dla kotów fantastyczne. Jaka Ty jesteś pomysłowa Janeczko. Tyle rewelacyjnych prac wykonujesz. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Janeczko breloczki wymiatają 😳😳❤️😍😘 a żółwiki skradły moje serce. Po prostu super i wszystko w temacie. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są Twoje prace, cudne. A ta Baba-Jaga mnie rozbawiła, fajowa. :D Kamizelka, widać, że pracochłonna, ale wyszła Ci zjawiskowo, podziwiam każdą z twoich prac. Pozdrawiam, miłego dnia. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super czapka :) Kamizelka widać,że czasu pochłonęła na pewno dużo. Breloczki słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się wzór na czapce. Muszę się go nauczyć. Kamizelka ciekawa. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie Twoje prace są zawsze takie pięknie wykonane:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. jak widzę pracujesz z pełną parą,śliczności

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny prezent dla przyjaciółki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace sliczne, ale kamizelka - po prostu niesamowita! Cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)