OBSERWATORZY

poniedziałek, 26 października 2020

Kartki, karteczki i różności.

Nie wiem jak u Was , ale ja ostatnio mam poczucie, że czas jakby szybciej płynie, a ja próbuję go dogonić. Sporo u mnie powstaje nowych rzeczy, ale nie wszystkie mogę pokazać, bo albo nie zdążyłam wszystkiego sfotografować, albo to przedmioty wymiankowe.

Zacznie dzisiaj od karteczek, bo ich najwięcej ostatnio powstało. Dodane kwiatki z foamiranu wykonałam sama. 

Na początek boxik na chrzciny dla dziewczynki.

To teraz karteczka na roczek Agnieszki czyli córeczki Brysi. Kto tu jest od niedawna to wyjaśniam, że Brysia to dziewczyna która wychowywała się w naszej rodzinie zastępczej przez 11 lat, a od 3 lat jest "na swoim" u ojca.
I jeszcze za przyzwoleniem Brysi zdjęcie z uroczystości na którą zostaliśmy zaproszeni.
Kolejna karteczka jest przeznaczona na urodziny.
Jako ostatnia karteczka na rocznicę ślubu.
Zrobiłam też 10 białych i 12 beżowych serwetek, które mają ozdobić słoiki z przetworami. Dwie z nich prezentuję na słoikach z niedawno gotowanym przeze mnie bigosem. Kordonek nowosolski 6 i szydełko 1,5mm. Klientka dodatkowo ozdobi je sama. 
Dawno nie robiłam sznurów szydełkowo koralikowych. Ten komplecik wykonałam więc z przyjemnością. Koraliki TOHO przezroczyste, kordonek cieniowany zielony i szydełko 0,9mm
A na koniec trochę słodkości zrobionych na różne okazje, czyli sernik "krówka", domowe rafaello i pieczone paczki twarogowe.
To tyle dzisiaj. Pogoda u nas ostatnio bardzo fajna, słoneczna i jest niezbyt zimno. Rzadko na Kaszubach jest złota jesień, bo przeważnie jest bardzo dżdżysto, wietrznie i zimno. Cieszę się więc z tego co jest.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Mam nadzieję, że pojawię się znowu za tydzień, chociaż mam na drucikach dwie duże prace, czyli kolejną chustę i sweter dla ślubnego i nie wiadomo, czy uda mi się je skończyć.
Udanego tygodnia wszystkim życzę i zmykam do obowiązków. 

14 komentarzy:

  1. Cudny ten box, zresztą jak wszystkie pozostałe prace. Nie wiem czy już to mówiłam ale cały czas podziwiam Cię za to jak wiele prac potrafisz stworzyć w tak krótkim czasie i jeszcze masz czas na pieczenie tych wszystkich wspaniałości. Zazdroszczę (oczywiście w pozytywnym znaczeniu) tej szybkości w tworzeniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę, chciałam zapytać co u Brysi, a tu taka niespodzianka, musiało mi umknąć to, że ma córeczkę, prace jak zwykle piękne, i słoiki ozdobione serwetkami śliczne ale to chyba tylko jak się je trzyma gdzieś w spiżarni obok kuchni

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutka Agniesia z uśmiechniętą Brysią. Niech się im dobrze dzieje i uśmiech nie schodzi z twarzy.
    A dla Ciebie Janeczko dużo słońca. Pozdrawiam serdecznie. Zaglądam regularnie, chociaż rzadko komentuje.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace jak zwykle piękne. Cieszę się, że u Brysi wszystko w porządku, ale bardzo młodziutka z niej mama. Mam nadzieję, że jest szczęśliwa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne robótki, pyszności uciekłaś, dzidzia słodka, dobrze że masz kontakt z Brydzią,mam nadzieję ze jest szczesliwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki, box, a na słodycze to chętnie bym się załapała.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę,proszę,Brysia ma dzieciątko:))ależ ten czas leci.Dopiero sama była mała:))Gratulacje dla niej i zdrówka dla dzieciątka:))Niech się dobrze chowa i niech ma rodzinę najlepszą na świecie:))Doże zdrówka Janeczko:))jesteś WIELKA:)bo to też Twoja zasługa że Brysia wyrosła na dzielną dziewczynę.Mam nadzieję,że dobrze się jej układa z ojcem własnym i ojcem dziecka:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Janeczko 😀😀
    U Ciebie jak zawsze mix cudnych prac💓💓
    Brysia jest w gościach u małej Księżniczki czy to Jej Córeczka?
    Pozdrawiam serdecznie 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak się cieszę Janeczko, że Brysia nie zapomniała o Twojej opiece, o Twoim sercu i już całkiem szczęśliwą babcią mogłaś się poczuć. Jak to dobrze, że serce masz całe, hehe. Uściski serdeczne. O rafaello to bym pochłnęła, oj ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Janeczko twoja doba jest chyba dłuższa niż innych,tyle pięknych prac tworzysz. Twierdzisz że czas przyspieszył-patrząc na zdjęcie Brysi z córeczką też tak mi się wydaje. Przecież co dopiero przedstawiłaś ją tu, małą dziewczynkę a teraz to dorosla kobieta. Życzę Wam Wszystkim miłego tygodnia Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracowita mróweczka z Ciebie Janeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta mała Królewna. A Twoje prace- wszystkie- Janeczko są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle u Ciebie wielozadaniowo kobieto z ADHD. Nie ma nudy w nawale prac i domowych i rękodzielniczych
    Śledziłam kilka lat temu historię Brysi w Waszej rodzinie. Dobrze, że macie obecnie kontakt, może Twój wpływ na nią będzie jeszcze owocny, a malutka to prawdziwy slłodziak.
    Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)