OBSERWATORZY

poniedziałek, 20 lipca 2020

Ślubnie i weselnie

Znowu długo mnie nie było, ale to dla mnie bardzo, bardzo intensywny czas i na post na blogu go zabrakło . Przygotowania do ślubu i wesela starszego syna nabierają tempa. W ubiegłym tygodniu udało mi się sporo zrobić, żeby młodzi mogli sobie wszystko w niedzielę zabrać.
Zacznę od ażurowej parasolki dla mojej przyszłej synowej. Posłuży pewnie głównie do fotograficznej sesji ślubnej ale może też się czasami przydać, bo pod koronką  znajduje się przezroczysta folia, która zabezpieczy także przed ewentualnym deszczem. Wzór znany w sieci. Taki model wybrała sobie moja przyszła synowa. Nici to  15 dkg  kordonka Maximum i szydełko 1,25
Zanim jednak sesja ślubna to reszta zaproszeń i zawiadomienia.
W  kolejności koszyczek na obrączki z łabędziami o jakim marzyła pani młoda.
Jeszcze księga gości.
I podziękowania dla gości weselnych, czyli akrylowe serduszka ozdobione wykonanymi przeze mnie kwiatkami z krówkami w środku. 63 sztuki
Trochę kwiatków zostało, to przydadzą się do innych prac.
A na koniec już nie weselnie, tylko zamówienie na bluzkę z kółeczek. Ta bluzka waży 550 g. Nici to kordonki  Maxi i Maximum a szydełka 1 i 1,25. Bardzo pracochłonny projekt. Kółeczek zrobiłam 775 sztuk
Zdjęć i wykonanych prac mam jeszcze sporo, ale na dzisiaj wystarczy. Zresztą jeszcze nie wszystkie prezenty z mojej rozdawajki trafiły do właścicielek, więc będzie co pokazywać za tydzień.. Mnie wzywają obowiązki, których jakoś nie ubywa a wręcz przeciwnie jakby ich ciągle przybywało. Dziękuję za wszystkie życzenia, odwiedziny na blogu i komentarze.

Licznik 777 777 udało się złapać Lidzi. Czekaj cierpliwie bo prezent na pewno doleci.
Udanego tygodnia Wam życzę i do napisania.

19 komentarzy:

  1. U Ciebie to trudno wybrać, która z rzeczy się bardziej podoba - wszystko jest piękne i do wszystkiego oczy się śmieją!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuś, ale śliczności Janeczko. Napracowałaś się niesamowicie nad tymi wszystkimi rzeczami. Parasolka jaka piękna i ten koszyczek z łabędziami jest cudny! Niesamowita jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super teściowa, cudowne rzeczy dla młodych,parasolka ekstra,ile oszczędności. Bluzka piękna lecz niesamowicie pracochłonna.Same slicznosci.

    OdpowiedzUsuń
  4. cuda wykonałaś - zresztą jak wszystko co tkniesz.:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieć taką mamę, która przygotuje śliczności na ślub to po prostu skarb :) Ja ze swojej strony jeszcze raz Ci dziękuję za cudny komplecik i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace , a parasolką jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te dodatki ślubne i jakie wypracowane:))młodzi pewnie się cieszą ,że mają taką fajną mamę co robi te wszystkie cudeńka:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cuda i cudeńka, ale ta parasolka to prawdziwe mistrzostwo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Parasolka jest cudna, gdyby nie byla na foli to świetna jako ochrona przed słońcem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko, co robisz Janeczko, jest perfekcyjne, ale parasolką to już przeszłaś samą siebie: genialna jest|! I piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie Janeczko przygotowałaś tyle piękna Młodym. Synowa będzie mieć super z Tobą, oby tylko potrafiła docenić...
    Niech się wszystko pięknie uda, ciesz się tym dniem, bo tak mało jest w życiu radości...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna parasolka i w dodatku nie tylko do ozdoby :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace - parasolka odlotowa; tunika z kółeczek niezwykła!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna parasolka, bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prace sa przepiekne !!!! ciesze sie, ze choc przypadkowo i po wielu latach - ale jednak - udalo mi sie Ciebie odnalezc <3
    Usciski sle :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Janeczko prace przepiękne, a bluzka z takiej ilości kułeczek mnie przyprawia o zawrót głowy. Ja bym nie podołała takiej ilości. Podziwiam twoją ciwrpliwość

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ piękne te ślubne arcydzieła . Dobrej zabawy i szczęścia dla Młodej Pary życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)