OBSERWATORZY

czwartek, 3 maja 2018

Zaległe prace wielkanocne.

Wracam do blogowania. Bardzo dziękuję za ogrom wsparcia jakie od Was dostałam. Dziękuję za komentarze, maile, telefony i odwiedziny. W tych trudnych chwilach to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Przyznam się, że jeszcze nie miałam ochoty pisać kolejnego posta ale przeraził mnie ogrom zdjęć, które mam do pokazania. Od czasu, gdy zaczęłam prowadzić blog wyrobił się u mnie nawyk fotografowania każdej pracy  i teraz zaległości mam ogromne.  Dzisiaj pokażę najstarsze zaległości czyli prace wykonane jeszcze przed świętami wielkanocnymi.
Na początek koszyk z białej wikliny ozdobiony małymi różyczkami z krepiny w delikatnym różu. Potrzebowałam ich aż 96 sztuk.
I jeszcze jajca, jajca, jajca. Wszystkie ubrane we frywolitkę i według życzenia klientki ozdobione kokardami.  Jajka w rozmiarze od 8 do 20 cm.
Wspomnienie wielkanocnych słodkości
I na koniec zdjęcia od klientki na których w oknach są firanki przeze mnie wykonane.
Tyle dzisiaj. Następne posty będą prawdopodobnie tematyczne czyli komunijne, ślubne i inne. Zyczę  Wszystkim aby mój ukochany miesiąc czyli maj, był dla Was pomyślny. Uściski posyłam i do napisania.

17 komentarzy:

  1. Piękne jajka! A firanki prezentują się rewelacyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Firanki cudowne,szczególnie te z jajkami,a jajka frywolitkowe to dzieła sztuki,ciasta apetyczne,

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko iście wytworne. Przecudne !!!
    Cieszę się Janeczko,że do nas wróciłaś, bardzo Cię tu brakowało.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę ciepłej, słonecznej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  4. te jajka wydają się lżejsze od powietrza
    cieszę się że już wróciłaś
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Janeczko! Wszystko jest Przeurocze, Kwiatki są Piękne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. ale przepiękne jaja!!! :)
    PS. cieszę się, że jesteś Janeczko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachniało świętami dzięki Twoim pięknym pracom, wszystkiego dobrego Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace a firanka cudnie wygląda na oknie.Pozdrawiam i słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko czarujące!!!!serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace prześliczne. Janeczko życzę aby maj przyniósł tylko dobre chwile.

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko Twoje prace zawsze mnie zachwycają. Najbardziej jestem oczarowana pracami na szydełku, firanka jest przepiękna!!! Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo siły

    OdpowiedzUsuń
  12. Janeczko, koszyczek z różyczkami jest przepiękny. Miło popatrzeć na Twoje prace bo to jak Twoje odwiedziny. Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace:). Podziwiam! Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sie ucieszylam Janeczko widzac Twojego nowego posta.
    Wszystkie prace urocze a najbardziej zachwycily mnie firanki wygladaja pieknie w oknach.Pozdrawiam .Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne prace zwłaszcza zazdrostka... cudo ! wna :)
    pozdrawiam Janeczko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)