OBSERWATORZY

poniedziałek, 28 maja 2018

Rocznica

W sobotę minęło 8  lat jak istnieje ten blog. Z serca dziękuję za waszą obecność. I chociaz zdarzają się chwile gdy mam wątpliwości czy powinnam to kontynuować, to czuję, że warto choćby dla tych kilku najwierniejszych. Zawsze kontakty z ludźmi były dla mnie najważniejsze i to zarówno te w realu ale także wirtualne. Na razie dziękuję a potem może będzie jeszcze jakaś niespodzianka z tej okazji dla osób komentujących.
Czas pokazać wciąż istniejące zaległości w moich pracach.
Zacznę od sweterka dla 10-letniej dziewczynki na szydełku z włóczki Bella Batik Design 2126.
Będąc w temacie odzieżowym kolejna praca to szydełkowy kołnierzyk. Miał być w kolorze czarnym. Zrobiłam go z nici  Aida 20 szydełkiem 0,7. Oryginalny schemat krążący w sieci trochę przerobiłam, bo nawet z tego cienkiego kordonka kołnierzyk wychodził za duży . Udało się, bo klientka zadowolona.
Kolejna pracą też w kolorze czarnym jest torebka z nici Diva wykonana ściegiem krokodylim.
Teraz coś co raczej nie ma nazwy. Jakby spinka, broszka do apaszek. Robiłam na podstawie otrzymanego zdjęcia, ale oczywiście po mojemu. Pierwsze coś było czarne, drugie większe w kolorze srebrnym a mam zamówienie na kolejne czarne ale jeszcze większe niż te.
Staram się pamiętać o różnych uroczystościach, także wirtualnych znajomych, więc powstały kolejne kartki.
A o moim święcie pamiętały Lidzia

Marzenka

Lidziu, Twoje prezenty powalają. Obdarowałaś mnie po królewsku.  Bardzo, bardzo dziękuję Wam dziewczyny za pamięć. Wzruszyłam się bardzo. A takie wzruszenie jest bardzo miłe w trudnym dla mnie okresie po odejściu mamy. 
Oprócz robótek zaczął się u mnie czas zapraw. Na pierwszy ogień poszedł szczaw, który w tym roku jest wyjątkowo dorodny. To tylko pierwszy zbiór.
Bardzo dziękuję za odwiedziny na blogu. Postaram się zrobić jakieś małe losowanko wśród komentarzy pod tym postem. Nie wiem ile osób i czym obdaruję ale postaram się  chociaż w ten sposób uczcić 8 urodziny bloga.
Życzę  wszystkim odwiedzającym to miejsce udanego tygodnia. Mam nadzieję że w końcu będzie ciepło bez wiatru urywającego głowy. Do napisania

32 komentarze:

  1. Sweterek rewelacyjny, a torebeczka marzenie:)Serdecznie gratuluję rocznicy oraz wytrwałości w prowadzeniu bloga:)Janeczko za każdym razem pokazujesz istne cudeńka:)Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ósmej rocznicy blogowania. Może nie często komentuję, ale co poniedziałek odwiedzam Twój blog, by pooglądać Twoje piękne prace. I dziś też podziwiam szczególnie sweterek.Torebka i kołnierz też extra.
    No i bardzo często korzystam z Twoich przepisów.
    Z okazji Twojego święta życzę dużo zdrowia, szczęścia i spokoju.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, 8 rocznica, to już jest coś ;)
    a torebka jest rewelacyjna, jakby była większa, to byłaby idealna dla mnie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy i kochana pisz dalej,
    Jakie masz fantastyczne pomysły,co by klienci nie zamówili to wszystko wykonasz,sweterek ,kołnierzyk ,torba i te obręcze na apaszki bardzo oryginalne i pomysłowe,
    Czas przetwórstwa,u mnie 6 słoiczków dżemu truskawkowego,bardzo upalnie czego nie lubię,

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Janeczko ! serdecznie gratuluję rocznicy.Zawsze czekam na poniedziałek by móc zachwycać się pracami i nowymi pomysłami.Dziś znowu mnie zaskoczyłaś piękną torebką.Wszystkie prace cudne i niepowtarzalne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje tak pięknej rocznicy blogowej:) i życzę Tobie jeszcze wielu tak wspaniałych lat w tym blogowym świecie:) Prześliczne tworki nam tu dziś pokazałaś:) a te obrączki na apaszki są świetne i jakie pomysłowe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielu kolejnych lat blogowania. I nawet nie myśl o przerwie w blogowaniu, bo na Ciebie w każdy poniedziałek czeka tłum ludzi. którzy nie zawsze komentują, ale wiernie czytają i z zapartym tchem oglądają fantastyczne wytwory Twoich rąk. Życzę dużo zdrowia, ogromnych pokładów sił i energii.
    Pozdrawiam serdecznie.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle wszystko śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy! Piękne prace, szczególnie zachwycił mnie sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! a Twoje prace są przepiękne, i tak różnorodne, że aż dech zapiera. Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się Janeczko, że prezent doszedł i się spodobał, a ja uważałam że skromny taki wysłałam :) Kochana jeszcze raz wszystkiego najlepszego Ci życzę! I gratuluje kolejnej rocznicy bloga, niech on trwa jeszcze wiele lat, bo nie może Cię tu zabraknąć i Twoich pięknych prac. Sweterek dzis mnie powalił na kolana, gdybym była dzieckiem, to życ bym Rodzicom nie dała, póki by mi takiego nie kupili :) I ta torebka w krokodyli wzór, jest ekstra! Miłego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek jest śliczny :)) Moją uwagę przykuła też torebka , ładna !!
    Gratuluję rocznicy i życzę nadal nieustającej weny twórczej **

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje pięknej rocznicy i życzę kolejnych!
    U |Ciebie jak zawsze pięknie i kolorowo, dzisiaj szczególną uwagę przykuła torebka, ścieg krokodyli.. nie słyszała o takim, muszę poczytać

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prace Janeczko, ale dziś szczególnie moją uwagę przykuł sweterek - piękny wzór i super kolorki.:) Gratulacje z okazji rocznicy, życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu, bo każde życzliwe słowo daje siły w trudnych chwilach oraz wszelkiej pomyślności.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Janeczko, Twoje prace powalają na kolana. Nie wyobrażam sobie blogowego świata bez Ciebie. A na 8. rocznicę oraz na Twoje Urodziny przyjmij serdeczne życzenia zdrowia, miłości, pokoju... niech w Twoim sercu zakwitają najpiękniejsze kwiaty, a wszystkie smutki niech zaowocują dobrem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna blogowa rocznica, serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle bardzo różnorodnie u Ciebie Janeczko :) Tym razem szczególnie spodobała mi się torebka, jest świetna! Życzę wytrwałości w blogowaniu przez kolejnych wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Moja:)mam nadzieję,że mi wybaczysz,że tutaj składam Ci życzenia:))nie nadążam ostatnio z czasem:)))zatem życzę Tobie samych pięknych chwil:)miłości i zrozumienia:)niech każdy dzień przynosi Ci tylko same radości:)))
    ps:i nawet nich Ci nie przyjdzie na myśl opuszczanie nas:)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek to aż nieprawdopodobny :)
    Dużo radości z prowadzenia bloga Ci zyczę.
    Pozosrtal e prace też bardzo piękne - kołnierzyk cudny.
    Torebka bardzo efektowna. A te spinki do apaszek to ogromnie praktyczna rzecz jak mi się wydaje ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Janeczko, w dniu urodzin życzę Tobie, aby marzenia które skrywasz na dnie serca doczekały się spełnienia. Niech los co ma NAJLEPSZE ściele Ci pod nogi, niech otacza Cię radość a smutek omija. Wszystkiego co najpiękniejsze!!! Piękne rzeczy tworzysz, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Janeczko! Gratuluję 8 rocznicy, I życzę dalszego Miłego blogowania, Wszystkie prace jak zawsze są super - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. love you posts and always I have many favorites that I enjoy and want :) your knitting is lovely and collar is fantastic too!

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe prace,zwłaszcza kołnierzyk,życzę ci wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko cudne, ale sweterek przebija wszystko, jest przecudny, hehe.
    Uściski serdeczne, Jeszcze raz 100 lat w zdrowiu i szczęściu, Janeczko :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny sweterek:) Zresztą wszystkie prace zawsze mi się bardzo podobają:) Nie zawsze mam czas na komentowanie ale podziwiam na bieżąco:) Wszystkiego najlepszego:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Janeczko 8 lat to szmat czasu :) gratuluję rocznicy - pisz dalej i nie zastanawiaj się nad sensem tego, bo masz wielu fanów Twojej twórczości - w tym i mnie :) I właśnie co do pokazanych dzisiaj rzeczy, to zachwycił mnie sweterek -sama bym taki cudny nosiła :)
    a co za jedzenie robisz z tego szczawiu? bo wiem że się robi zupę szczawiową, ale w słoiku to chyba jeszcze nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  27. U Ciebie zawsze cuda!!! Ale sweterek mnie urzekł. Jesteś tytanem pracy, podziwiam i zawsze zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prace, ogląda się, jak zawsze, z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  29. 8 lat to w blogowym świecie szmat czasu, moje gratulacje, ciekawa jestem ile tysięcy prac w tym czasie wykonałaś, a może nawet setek tysięcy. Jak myślisz ? Wszystkie prace bardzo ładne, ciekawe i pracochłonne, tym razem z mojego punktu widzenia NAJ, to te pierścienie na apaszki :)
    Pozdrawiam i kolejnych rocznic życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Imponujący jubileusz Janeczko,gratuluję i życzę weny twórczej i sympatii w świecie blogowym, jak dotąd.Sweterek i torebka wypracowane,jak tylko Ty potrafisz. To, co zrobiłaś na apaszki jest śliczne i genialne,zwłaszcza dla takich osób,jak ja,które nie potrafią fantazyjnie zamotać czegoś w dekolcie.Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolejna porcja cudnych, fantastycznych prac, Janeczko! Podziwiam Twój talent! Gratuluję pięknego jubileuszu bloga. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Janeczko, śliczny sweterek. Podziwiam ciebie za wytrwałość, zresztą nie pierwszy raz. W tym sweterku sporo różanych kwadratów, ile nakładu pracy wymagał.
    Ciekawe te spinki do apaszek:)
    Osiem lat blogowania, to niezła cyfra. Nie rezygnuj, bo gdzie będziesz prezentowała swoje piękne prace?
    Życzę kolejnych cudownych latek w blogowaniu i nieustającej weny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)