OBSERWATORZY

niedziela, 31 maja 2015

Podziękowania

Zjawiam się nietypowo, bo dzisiaj nie poniedziałek, ale jutro byłoby za dużo do pokazania. Zresztą aż rozsadza mnie chęć podziękowania Wam, moje Drogie za wszystkie życzenia urodzinowe. Najwięcej było ich na Facebooku, ale dziękuję także, za maile, sms-y, mms-y, telefony i oczywiście najbardziej za te przesłane mi pocztą kartki i upominki.
Zacznę od dwóch osóbek,od których dużo wcześniej dostałam prezenty, czyli od mojego Czarnego Anioła z Gliwic i od Oli z Katowic. Bardzo Wam dziękuję, bo przez Was czas urodzinowego świętowania przedłużył się. Natomiast Anioł z Gliwic totalnie zaskoczył mnie także w sam dzień urodzin. Gdy przed moimi drzwiami zjawiła się pani z poczty kwiatowej to byłam tak zaskoczona, że zapomniałam podziękować. Musiałam ciekawie wyglądać prawdopodobnie z otwartymi ustami. Już dawno nikt mnie tak miło nie zaskoczył. Zobaczcie jakie cudny bukiet kwiatów dostałam.
Przed urodzinami pan listonosz był moim codziennym gościem. Bardzo mi miło, ze o mnie pamiętałyście. Z serca dziękuję Voli za życzenia i cudny koralikowy komplecik w kolorze, który bardzo lubię. Robisz Violu wspaniałe rzeczy i cieszę się, że mogę także je posiadać.
Zawsze pamięta o mnie Gosia. Bardzo, bardzo dziękuję. Twoje życzenia i prezent sprawiły mi wiele radości.
Same wspaniałości przywędrowały także do mnie od Ilony. Dziękuję. Wydaje się, że niedawno prosiłaś mnie o wykonanie kartek a teraz jestś prawdziwym mistrzem papierków. Jestem zachwycona tym co otrzymałam.
Dostałam także życzenia z mojego rodzinnego miasta a nawet z tej samej dzielnicy gdzie się urodziłam.  Bardzo Beatko dziękuję za życzenia i piękny prezent. Ciągle żałuję, że nie prowadzisz bloga.
Druga Beatka od której dostałam piękny prezent, to jakby mój blogowy bliźniak, gdyż urodziny mamy tego samego dnia. Jesteś moja Droga osobą wszechstronnie uzdolnioną. Bardzo dziękuję za po mistrzowsku uszytą torebusię. Cieszę się że już wkrótce podczas Jubileuszowego Zlotu Maranciaków poznamy się osobiście. Mam nadzieję, że i mój prezent trochę Cię ucieszył.
Serdecznie dziękuję także za kartki, które dostałam od Eluni
   I Joasi.
I jeszcze pochwalę się prezentami od bliższej i dalszej rodzinki
Uff dobrnęłam do końca. Bardzo, bardzo wszystkim dziękuję za pamięć i dowody sympatii. Zapraszam na moje urodzinowe słodkości.
Wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny a szczególnie za komentarze. Bardzo mnie one cieszą.
H anka doniczki na rynnę kupiłam na allegro. Sprawdzałam i obecnie też są do kupienia. Chyba nawet łatwiejsze do montażu i w dwóch kolorach
Mysia Basia Nolberczak roślinka o którą pytacie to kokoryczka
ewa_m u nas wciąż bardzo sucho i jak na razie żadnego ślimaka nie spotkałam
Beata no, no to my się nie poznałyśmy osobiście a moją siostrę już znasz. Jeszcze raz dziękuję za prezent
Maria Wicher wczoraj nie było Twojego bloga a dzisiaj jest, tylko bez zdjęć
I to tyle na dzisiaj. Jutro zjawię się z normalnym robótkowym poniedziałkowym postem. Przypominam że można się jeszcze dzisiaj do północy zapisywać na moją Rocznicową rozdawajkę. Kto dostane prezent ogłoszę jutro. Miłego popołudnia. Pozdrawiam  

14 komentarzy:

  1. Ileż wspaniałości! Gratuluję tylu dowodów pamięci.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat,dużo zdrowia i dalej tyle pomysłów i zapału do tworzenia cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko zdrowia i twórczej weny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko, nie wiedziałam, że minęło Twoje święto. Dużo zdrowia i mnóstwo czasu Ci życzę, bo musisz go mieć na Twe piękne dzieła :) Dzięki za odpowiedź o doniczkach, lecę szukać:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prezenty dostałaś Janeczko, przyłączam się do życzeń urodzinowych, 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty dostałaś piękne i widać że sprawiły Tobie dużo radości.
    Wszystkiego dobrego z okazji urodzin życzę,oraz nieustającej weny twórczej :)
    Słodkości wyglądają bardzo apetycznie,jak zawsze kiedy odwiedzam Twoją stronę .

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty otrzymałaś, Życzę zdrówka, radości i słońca, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat! Sto lat! Sto lat! Sto lat! Niechaj żyje nam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat! W radości i z drobrymi ludźmi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorące życzenia urodzinowe szczęścia i zdrowia, i mnóstwa pomysłów robótkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)
    Piękne prezenty :) A słodkości bardzo apetycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakże me serce uradowane,że spodobały Ci się Janeczko me urodzinowe upominki :)
    Buziolki :)***
    Ps. Gratuluję tych wszystkich wspaniałych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne dowody pamięci
    a domowa cukiernia mnie urzekła... zasobnością ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja Ci każdego dnia życzę samych radości. Słodkości w Twoim wykonaniu są baaardzo apetyczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)