OBSERWATORZY

poniedziałek, 2 maja 2022

Znowu szal zygzakowy ale nie tylko.

Powstał kolejny szal zygzakowy. Kosztował mnie wyjątkowo dużo pracy i byłam już trochę zniechęcona podczas dziergania. Nitka cienka bo to 5 motków Grety Langa w 4 kolorach. Przy użyciu drutów nr 4 wykonałam szal o wymiarach 200x50cm.

Następną pracą, też na drutach jest wiosenny beret. Miałam na to przeznaczone 2 motki Normy Langa. Na drutach nr4 nie zużyłam całej włóczki. Żeby trochę nitkę główną ustabilizować dodałam resztki Grety pozostałe po wykonaniu szala zygzakowego. Beret na drutach robiłam po raz pierwszy i chyba wyszedł nie najgorzej.
Trzecią robótką jest koralikowy komplecik składający się z krótkiego sznura i kolczyków. Koraliki Toho 11 w 6 kolorach.
I na koniec pragnę bardzo podziękować za ostatnią kartkę świąteczną, którą już po świętach otrzymałam od Mirki . Dziękuję za pamięć.
Obecnie na drutach duże swetrzycho dla mnie. Ciężko mi idzie, bo nie przepadam za grubymi drutami a druty 5,5 takie są. Mam też do wykonania karteczki na zamówienie, więc mam nadzieję, ze będę miała co pokazać za tydzień. 
U nas wiosna ciągle się spóźnia, ale mam nadzieję, że chociaż trochę się ociepli. Planuję wynieść już rośliny przechowywane w piwnicy w zimie i co nieco dokupić jednorocznych. Normalnie o tej porze to wszystko już było bardzo rozwinięte. Nie pamiętam takiej wiosny, żeby do maja nie uchylić drzwi aby koty mogły swobodnie wchodzić i wychodzić. Mimo wszystko udanego tygodnia życzę i uściski serdeczne przesyłam.

8 komentarzy:

  1. Wspaniale Janeczko, pozdrawiam, jak zawsze, bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal jest sliczny, dłubanina spora ale jest tego wart i jeszcze beret do kompletu.Bizuteria zawsze Ci wychodzi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności. Beret cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności <3
    ten naszyjnik szczególnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace cudne Janeczko :-)) Wiosna w Warszawie jak wszędzie, kasztany nie kwitną, a zawsze kwitły w morze matur. Ech. Ale kwitnąca trawa w doniczkach na balkonie wzeszła :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny szal i beret też fajnie wyszedł. Zobacz jak długo ta kartka wędrowała... U nas też dopiero kilka dni ciepła- nawet nie mam zrobionych wiosennych porządków w ogrodzie bo tak długo było zimno. No ale wreszcie cieplej :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice post thank you Jeffery

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)