OBSERWATORZY

poniedziałek, 24 maja 2021

Kartki w roli głównej.

Miało być inaczej, bo planowałam pokazać coś co zrobiłam na prezent za 25 tysięczny komentarz. Niestety  chciałam zrobić niespodziankę i żeby nie pytać o dodatkowe dane potrzebne dla kuriera, wysłałam pocztą i znowu przesyłka nie dotarła na czas. Zdjęcia prezentów będą więc za tydzień. Dzisiaj zaś zacznę od jedynego przedmiotu nie karteczkowego, czyli kolejnego  różańca frywolitkowego. Bardzo ucieszyło mnie to zamówienie, bo to od klientki, która już kiedyś u mnie zamawiała. Ogromna to radość, bo to dowód, że podobało się to co wykonałam.

Do różańca w komplecie powstała karteczka książka.
I karteczki komunijne.
Książka dla dziewczynki
Pudełko dla chłopca
Tradycyjnie już bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Zostały mi jeszcze zdjęcia, a i kolejna praca jest na ukończeniu, więc pewnie zjawię się za tydzień. Mam nadzieję, że ten tydzień będzie udany. Oby i pogoda się poprawiła, bo bardzo tęsknię za dzierganiem na powietrzu. Pozdrawiam serdecznie:)

4 komentarze:

  1. Kartki piękne ale frywolny różaniec śliczny.Juz dosyć deszczu i wiatru, nic na ogrodzie nie wschodzi
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam u Ciebie bywać genialna Janeczko. A mój frywolitkowy różaniec otaczam wielką troską, bo jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko dla chłopca genialne :-) Bardzo Ci dziękuję za prezenty Janeczko. Coś pięknego :-)) Pozdrawiam bardzo gorąco :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. różaniec jest prześliczny a karteczki to dzieła sztuki. Niestety na poprawę pogody chyba nie ma co liczyć. Trzeba się cieszyć choć krótkimi chwilami ze słońcem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)