OBSERWATORZY

poniedziałek, 6 maja 2019

Frywolitkowy wianek komunujny i zaległości.

Nie za bardzo mam ochotę pisać, ale czas nadrobić zaległości na blogu. Zacznę od wianka frywolitkowego na Komunię św. Jest dosyć skromny według życzenia klientki z mniejszą ilością koralików. To chyba jedyny wianek w tym sezonie komunijnym.
Zaczęłam od pracy komunijnej a powinnam cofnąć się do świąt wielkanocnych. Powstały bowiem takie prezenty na zająca.
Czarny komin z włóczki tasiemkowej z dodatkiem koralików Toho. Czerń jest prawdziwa, piękna ale na zdjęciach niestety tego nie widać.
Chusta w rudej tonacji czyli kolejny wirus.
I motyl.
Zaproszenia ślubne dla syna naszych przyjaciół też od dawna  gotowe. Były bardzo pracochłonne, głównie przez samodzielne klejenie kilkuset kwiatków.
Będąc przy papierkach to pokażę jeszcze kilka kartek na różne okazje.
Pudełko na Bierzmowanie.
Na 80 urodziny
Na urodziny dla kociary
Na koniec jeszcze serdeczne podziękowania za wszystkie życzenia świąteczne. Dotarło jeszcze kilka kartek za które szczególnie dziękuję.
Ilonie, Kasi, Beacie, Alinie, Eluni i Irenie
Zdjęć mam dużo więcej, ale na dzisiaj wystarczy bo i tak długi post powstał. Nie lubię zaległości i mam nadzieję że za tydzień wyjdę na prostą.
Tymczasem bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Udanego majowego tygodnia życzę i pozdrawiam serdecznie.

16 komentarzy:

  1. Wianek skromny? Jak dla mnie idealny, przepięknie wygląda i nic więcej mu nie potrzeba :)
    Komin ma super wzór :) a koraliki dodają mu uroku. Wiruski są zawsze piękne
    Papierkowe prace są bardzo kreatywne i idealnie skomponowane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace Janeczko, a winek cudny.:) Oj współczuję klejenia takiej ilości kwiatków i monotonnej pracy. Dobrego tygodnia Janeczko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie prace. Wianek mi tam na skromny nie wygląda, na bank jest przepiękny. No a chusta w rudej tonacji jest idealna. Bardzo mocno inspirujesz i motywujesz do działania! Posyłam serdeczny uścisk, dużo dobra dla Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto wie, czy ta "zdjęciowa" srebrzysta szarość nie jest jeszcze piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezmiennie jestem zachwycona Twoimi wiankami komunijnymi:)))kiedyś Ci napisałam,że jak będę miała wnuczkę to taki zamówię:)niestety wnuczki ani widu ani słychu,czas ucieka..chyba zamówię taki dla siebie:)))(żart)chusta śliczna:))ech zdolna z Ciebie kobietka:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne wszystko.Zaproszenia powalają urodą. Kocia bardzo pomysłowa.
    Janeczko ogromnie dziękuje za karteczkę i życzenia.
    Natłok różnych zdarzeń sprawił,że dopiero teraz mam do tego głowę.
    Jeszcze raz ogromnie dziękuję.
    Serdecznie pozdrawiam i ciepłej pogody życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda Janeczko pokazujesz prawdziwa cuda:) oprócz wianka i karteczek mnie zachwycił ten komin:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaproszenia-rewelacja ,a wianek mistrzostwo !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka wszystkie, ale wianuszek oczaruje każdego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Such praise worthy work you do with your hands it's fabulous 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Frywolitka nawet jak skromna to wygląda "na bogato". Scrapowo za każdym razem pięknie :) A nie chce Ci się pisać z powodu aury?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace zachwycające, jak zawsze!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię zaglądac do Ciebie, z przyjemnoscią oglodam pokazywane przez Ciebie piękne prace, Pozdrawiam serdecznie i dobrego tygodnia zyczę. A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie prace wspaniałe! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wianek cudowny, zaproszenia ślubne bardzo pracochłonne ale piękne,

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki piękny ten wianuszek :-) Zamówiłabym dla mojej Miki, bo lecę na komunię. Szkoda mi bardzo, że nie ma takiego pięknego prezentu. Włoska rodzina by oszalała z zachwytu, hehe No trudno. Może coś dla chłopców będziesz robiła, to za 2 lata zamówię :-) Chciałabym kartkę zrobić, bo przysłałaś mi ozdoby, postaram się, ale taka uroczystość mnie onieśmiela, tyle ludzi będzie oglądać. Trzymaj kciuki Janeczko, żebym wstydu nie przyniosła, hehe Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)