OBSERWATORZY

poniedziałek, 18 marca 2019

Kolejna chusta na drutach i dużo różności.

Właściwie to nie chusta tylko baktus czyli taki chustoszal. Powstała z kokonka Duhove Kibko na drutach nr 2,5. Pól na pól bawełna z akrylem 750m . Włóczka składała się z trzech nitek, które co jakiś czas, pojedynczo przesuwane dały efekt ombre. Kolory trochę przekłamane. Naprawdę to powinno być widać kolor rudy, czerwony, bordowy i bakłażan, a na końcu była butelkowa zieleń ale z niej to powstały tylko nupki na wykończenie. Wielkość baktusa 220x40cm.
W ubiegłym tygodniu miała miejsce u mnie w domu przemiła uroczystość. Z tej okazji potrzebowałam prezentów.
Starsza pani otrzymała mojego aniołka wykończonego w kolorze złotym.
A młodsze cztery kobiety biżuterię.
Teraz na inny temat. Dostałam zamówienie na zaproszenia ślubne. Oto cztery propozycje. Ciekawa jestem które z nich Wam się podoba najbardziej, no i którą wersję wybiorą młodzi.
Inne zamówienie to serwetki szydełkowe wykonane według jednego wzoru. Spodobała się jedna z serwetek pokazywanych w którymś z poprzednich postów i miałam wykonać  dwie takie same. Niestety zamawiająca przestała odzywać się . Poczekam jeszcze trochę chociaż chętnych na nie nie brakuje. Nie lubię takich sytuacji. Osoby, które u mnie zamawiają wiedzą że zawsze można się dogadać. Rozumiem przecież, że może np zabraknąć kasy, czy wydarzyć się coś niespodziewanego albo po prostu rozmyślić się, ale ja chciałabym tylko o tym wiedzieć.
Z wiosennych prac to jeszcze kurki według splocika
No i jeszcze do wiosennego naszyjnika z poprzedniego postu dorobiłam bransoletkę i kolczyki.
Dawno nie pokazywałam nic z moich wypieków. Ostatnio min upiekłam roladę śmietankową z kremem czekoladowym.
I na koniec początek serwetki Wiosna 2019 robionej z Renulkiem. Bardzo chciałabym wytrwać do końca i mam nadzieję, że nie przeszkodzi mi brak czasu.
Sporo tego dzisiaj. Dziękuję za wytrwałość tym co dobrnęli do końca. Dziękuję za każde odwiedziny a najbardziej za komentarze. Ja niestety rzadko komentuję a to dlatego, że laptop mi trochę szwankuje. Posty też piszę dwa razy dłużej niż powinnam i posiłkuję się ciągle "kopiuj-wklej". No niestety trzeba pomyśleć o jakiejś naprawie, bo coraz trudniej z niego korzystać.

moteczek byłam na Twoim blogu. Byłoby fajnie gdybyś dodała gadżet "Obserwatorzy" to mogłabym wpadać po każdym nowym wpisie na blogu

Udanego tygodnia Wszystkim zaglądającym życzę i uściski serdeczne posyłam.

15 komentarzy:

  1. Moc pięknego rękodzieła :) Ale moją uwagę przykuł Anioł - śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę kolejny pracowity tydzień za Tobą. Same śliczności.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, faktycznie sporo ich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne, ale Ty wiesz, że frywolitkowe robótki najbardziej mnie zachwycają. Ciekawa jestem dalszego ciągu serwetki i życzę wytrwałości i czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pracowicie!
    Ten chustoszal wygląda interesująco.
    Z zaproszeń najbardziej podoba mi sie to z kwiatowym serduszkiem.

    Resztę podziwiam jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje robótki jak zwykle zachwycają:))ja bym wybrała pierwsze zaproszenie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogrom pracy, a Twoje dzieła jak zwykle zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta piekna,bizutki cudowne.Mnie podoba się kartka nr 2,na materiale jakby z worka.Piekłam Twojego smietanowca ale na blaszce,wszystkim bardzo smakował.

    OdpowiedzUsuń
  9. co do zaproszeń podoba mi się drugie,ale biżuterii narobiłaś,pięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace Janeczko, a jak kusisz roladą...:) Jeśli chodzi o zaproszenia to wybrałaby drugi wzór. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń

  11. Wszystkie prace bardzo ładne.Najbardziej podoba mi się zaproszenie nr 2.
    Serwetka frywolitkowa super, trzymam kciuki, proszę wytrwać do końca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybieram pierwszą wersję zaproszenia. A cała reszta to piękności wszelkie.Janeczko, ta rolada boska, idę szukać u Ciebie przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam tego bloga od dawna i dziś już muszę - bo się uduszę - o tym napisać. Wszystko piękne, bo tworzy to cudowna, niezwykła, twórcza, pracowita, a jednocześnie niezwykle skromna Kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam pewna, że byłam u Ciebie Janeczko w zeszłym tygodniu. A okazuje się, ze mi się tylko zdawało> A tu tyle cudowności :-) Najbardziej mi się podoba drugie zaproszenie :-) Uściski mocne na nowy tydzień przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)