OBSERWATORZY

poniedziałek, 25 lutego 2019

Chusta mozaikowa i biżuteria.

Zdjęć dzisiaj dużo nie będzie bo przedmiotów pokazywanych tylko trzy sztuki, ale szczególnie jedna praca, czyli chusta jest bardzo duża.
Najpierw dane techniczne. Wielkość chusty to 200 cm w najszerszym miejscu i 105 cm z góry na dół. Druty 3,5. Włóczka to Baby Alpaca Silk Dropsa. Skład to 70 % alpaca i 30% silk. 167 metrów w 50g. Wykorzystałam 6 takich motków w kolorach czarnym i niebieskim. Na zdjęciach niestety kolory trochę przekłamane. Po raz pierwszy robiłam coś ściegiem mozaikowym. Całkowita nowość to dla mnie i jak to ja często, od razu na głęboką wodę, bo wzór wymyśliłam sama. Do mistrzowskiego wykonania osób, które robiły już takie chusty sporo mi brakuje ale chyba może być. Mam nadzieję, że osoba zamawiająca będzie zadowolona. Moje klientki nadal zmuszają mnie do nauki wciąż nowych rzeczy. Dosyć gadania, oto chusta.
Poproszono mnie o wykonanie skromnego naszyjnika z koralików superduo, który będzie pasował do wcześniej podarowanej bransoletki i kolczyków, które pokazywałam w poście z 11 lutego. Wzór znowu wymysliłam sama.
I jeszcze broszka dla pewnej starszej pani.
Obecnie na drutach znowu chusta i będzie ich chyba w najbliższym czasie sporo, bo takie zamówienie dostałam. Obecnie robię chustę entrelacem. Mam nadzieję, że tydzień wystarczy i pokażę ją następnym razem.
Bardzo dziękuję za odwiedziny i kochane przeze mnie komentarze. Dużo zdrowia Wam życzę w tym chorobowym dla wielu osób czasie i nieustającego uśmiechu, bo z nim łatwiej żyć. Uściski serdeczne.

16 komentarzy:

  1. The brooch would look nice on the scarf even though I know it is for someone else. Necklace is nice too.🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Janeczko:)nieustannie podziwiam:))chusta po prostu piękna:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta - boska !! Jeszcze takiej nie podziwiałam :))
    Ale broszka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta! Mozaikową chustę mam zamiar zrobić sobie w najbliższym czasie. Nawet zakupiłam książkę z wzorami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cudowna chusta!! Przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta robi ogromne wrażenie. Oczywiście pozytywne.
    Podziwiam Twoja kreatywność niezmiennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace śliczne, ale najbardziej mnie dzisiaj urzekła broszka.:) Pozdrawiam Janeczko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękności i jeszcze raz piękności

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna piękna praca. Ale Ty jesteś twórcza Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  10. przez tydzien blogger mnie trzymał z daleka od bloga Twojego. Nie wpuszczał i już. Ekran uppsss pokazywał. Ale z sympatią przemykam, pozdrowienia serdeczne zostawiam. I usmiech tez. :D A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super wygląda ta chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Janeczko, Twoje prace od razu wywołują uśmiech, działają terapeutycznie po prostu, pięknie się dzień zaczął dzięki takim widokom, chusta jest wspaniała, piękny wzór wymyśliłaś, Janeczko. Biżuteria śliczna, zwłaszcza brosza dla starszej pani. Uściski serdeczne, jak to dobrze,ze już jesteś zdrowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta piękna, cudowny wzór:). Broszka urocza:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Janeczko dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych!! Podziwiam Twoje dzieła. A broszka skojarzyła mi się z białą czekoladką :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna chusta ,podziwiam,mnie się nitki pośćiągały w mozaice, piekne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusta przepiękna i nigdy bym nie pomyślała, że to Twoja pierwsza mozaika:) A do tego jeszcze własny wzór to już prawdziwe mistrzostwo!
    Broszka i naszyjnik są śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)