OBSERWATORZY

poniedziałek, 20 grudnia 2010

Szczęście

Tak jestem szczęśliwa. Nieważne przedświąteczne zmęczenie, kłopoty dnia codziennego i wszystko co złe. Jestem naładowana dobrą energią dzięki Wam i wszystko co niedobre po prostu po mnie spływa. No bo jak tu się nie radować, jak listonosz znowu przyniósł  trzy prezenty. W rozmowie powiedział, że chyba ludzie mnie lubią, bo tyle paczek dostaję. Nie wiem czy to prawda, ale dzisiaj po otwarciu paczek, a szczególnie jednej po prostu poryczałam się. Niesamowitą niespodziankę zrobiła mi kajka. Brakuje mi słów aby opisać co czuję. W życiu nie spodziewałam się tej przesyłki, bo niby dlaczego. Co prawda podziwiałam prace kajki na jej blogu, ale nie przypuszczałam, że stanę się właścicielką tych wspaniałości. Bardzo Ci kochana dziękuję. Wszyscy w domu podziwiali i zazdrościli, ale nikomu nic nie oddam. W cudownym pudełeczku zamieszkają moje koraliki, a bombka będzie stanowiła element wystroju świątecznego mojego domu jak tylko dostanę zamówione stojaczki do bombek.

Jakiś czas temu wygrałam candy u Edyty. Wygrałam cudnej urody gwiazdki z koralików. Miały  być zrobione w kolorach na życzenie zwycięzcy. Ja bardzo lubię kolor niebieski, a ponieważ moja choinka ubierana jest w kolorach biało-srebrno-niebieskim, więc takie gwiazdki miałam dostać. I dzisiaj je otrzymałam, razem z cudną karteczką  świąteczną. Znowu przepełniła mnie radość. Bardzo Ci Edytko dziękuję.


Tak jak Wam obiecałam stworzyłam pracę na konkurs u Agnieszki. Zrobiłam jak najlepiej umiałam ozdobę choinkową. Postanowiłam, że przeznaczę ją na takie szybkie candy. Oczywiście nie mogę pokazać  co  zrobiłam, ale wśród osób, którym się moja ozdoba najbardziej spodoba zrobię losowanie. Co prawda będzie już po świętach, ale może jeszcze zdąży zawisnąć na czyjejś choince. Sprawa nie jest łatwa, bo trzeba odgadnąć, która praca jest moja i zdecydować czy jest najlepsza spośród pokazywanych. Głosowanie zaczyna się 23 grudnia.
 

A ja co porabiam? Skończyłam wszystkie zamówienia. Do właścicielek poleciały moje pocieszajki, których jeszcze nie pokazuję bo nie wiem czy dotarły. W wolnych chwilach robię prezenty obiecane w zabawie w łapanie licznika. Myślę,że wyślę je jeszcze w tym tygodniu, chociaż mam wątpliwości czy zdążą dotrzeć przed świętami. Tak więc chyba uda mi się zakończyć rok bez długów i zobowiązań. Oczywiście mam jeszcze sporo długów wdzięczności dla kilku wspaniałych osóbek, ale nad tym popracuję już w nowym roku.
Tak więc najpierw końcówka moich prac świątecznych.



Dzisiaj u mnie już pieczenie na całego Upiekłam pierniczki, ciasteczka pieguski i orzeszki z nadzieniem karmelowym. Jutro działam dalej. Tak mam wszystko rozplanowane, żeby na wigilię zostało tylko ubieranie choinki i robienie uszek do barszczu 




No to lecę dalej sprzątać, żeby wieczorkiem mieć  trochę wolnego czasu żeby  podziergac. Buziaki dla wszystkich. Przesyłam tym którym brakuje spokoju i są zmęczone dużo dobrej energii i pozdrawiam.

25 komentarzy:

  1. Gratuluję pięknych prezentów ;-))
    Aniołki i gwiazdeczki zachwycające ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. no a ciastka... Yymmm... te z nadzieniem to chętnie bym z monitora wyciągnęła ;-)) apetyczne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. :) jak zwykle widzę, że u Ciebie robota wrze w rękach :) aniołki robisz przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ty pracusiu! ale masz rację blogowanie uzdrawia, wzmacnia, napawa nas optymizmem i wiarą w siebie i jest też źródłem dawania i otrzymywania.
    Cudowne prezenty otrzymałaś.
    no i pierniczki oraz ciasteczka dzis już tyle ich widziałam na blogach że mam scisk brzucha bo tak mi się chce pierniczków a moich nie ruszę o nie, zaparłam sie po tym jak moje maluchy spałaszowały jakieś 50% upieczonych przeze mnie pierników.;-) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Janeczko, robota pali Ci się w rękach. Za co się weźmiesz jest cudowne. Przygotowania do Świąt tez cała parą idą u Ciebie. Prezenciki fantastyczne.
    Wszystkiego najlepszego, spokojnych i radosnych Świąt dla Ciebie i rodzinki, uściski dla Brysi.
    Pozdrawiam:)
    Do miłego....

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko cudne
    ciasteczka aż ślinka cieknie
    kobietka zarobiona po pachy a tryska energia i pogoda ducha :)

    i tak trzymać :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle ciastek... u mnie jeszcze posucha, dzisiaj lepiłam pierogi;-0

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prezenty dostałaś ...
    a ciasteczka mniam, mniam, mniam ...
    Miłych Świąt Janeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda jak zwykle,a ciasteczka pychota.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie tutaj u Ciebie... bardzo klimatyczny blog, inspirujący, zostaję na dłużej:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko Ty nawet przez internet emanujesz dobrą energią. Aniołki są śliczne - choć nie raz takie już pokazywałaś, to ja za każdym razem je podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rany! Kobieto! Kiedy ty to wszystko robisz? Podziwiam! Wszystko podziwiam; piekne prace, tempo i w ogole.....calosc. A te smakolyki.....i badz tu czlowieku szczuplym -chyba mi sie to nigdy juz nie uda! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracowita Kobieto:)
    Prezenty do pozazdroszczenia

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne aniołki, a te śnieżynki - boskie!

    Życzę Wesołych Świąt w radosnej, rodzinnej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne prace i prezenty. Wszystkiego Dobrego życzę, serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. I prezenty wspaniałe, i Twoje prace wspaniałe - śmiało mogę powiedzieć, że jesteś Anielską Mistrzynią. A już te cudne pudełeczka...
    Ta koronkowa tunika to dopiero wyczyn!
    Podziwiam i myślę, że makrama szydełkowa to byłby dla Ciebie Pikuś. Wierz mi, bo udało mi się nauczyć tej makramy osoby, które nie wiele miały do czynienia z szydełkiem i igłą.
    Pozdrawiam i życzę zdrowych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  17. I właśnie taki nastrój obowiązuje przed świętami :) Tak trzymać! Gratulujemy prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Janeczko, cieszę się, że tyle radości Ci sprawiłam. Piekne uczucie moć spełnić czyjeś marzenie. I za to, ja Tobie dziękuję Kochana!
    Wesołych Świąt Ci życzę. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne prezenty, a pudełeczko, to mistrzostwo pod każdym względem; nie dziwię się, że łzy z oczu Ci popłynęły; ja także na piękno i dobro reaguję łzami, nie karcę siebie za to, gdyż są to prawdziwe łzy duszy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezenty śliczne! :)
    Też się popłakałam jak zobaczyłam od Ciebie prezent! Jest piękny, najpiękniejszy anioł jaki kiedykolwiek dostałam!;)Z całego serducha dziękuję Ci dobra Duszyczko! :)
    Jest cuuuudny! :)Ale się cieszę! :)
    Janeczko!
    Anielskich Świąt Tobie i Twoim Ukochanym Duszyczkom życzę! :)Buziaki :)
    Różany...

    OdpowiedzUsuń
  21. Prezenty cudne pozdrawiam wesołych świat

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że gwiazdki Ci się spodobały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prezenty dostałaś. Twoje aniołki cudne a ciasteczka smakowicie wyglądają. Ja chyba jutro będę dopiero piekła. Pozdrawiam i życzę zdrowych i pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle same cudeńka:)
    Wesołych i zdrowych świąt Janeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. tak jest najlepiej, gdy w tym całym świątecznym szale potrafimy się jeszcze cieszyć :) nie można zapominać po co są te święta.
    Życzę dużo ciepła rodzinnego i radosnych świąt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)