OBSERWATORZY

wtorek, 17 sierpnia 2010

Monotematycznie

Dzisiaj pokażę cześć ostatnich moich prac. Są to mniejsze aniołki i szkatułka. Następnym razem będzie duży anioł i dwie szkatułki.





































Wysłałam też już prezenciki na Urodzinową wymianke książkową  Zrobiłam tam zakładkę, ale oczywiście pokażę ją jak całość dotrze do właścicielki.

Odnośnie moich zapraw to w większości nie robię sałatek. Zamykam natomiast w słoiki marchew, seler i nasiona fasoli. Po otwarciu są gotowe np do zupy czy sałatki. Mam fajny przepis na marchewkę w sosie pomidorowym i jak będę robić to zamieszczę przepis. Czeka mnie też robienie dżemu z cukinii i cukinii która smakuje jak ananasy. W cieście czy sałatce nikt jeszcze u mnie nie poznał że to nie prawdziwe ananasy. 


19 komentarzy:

  1. Anioły jak zawsze cudne!
    Ja poproszę o przepis na cukinie ala ananas, kiedyś miałam, ale mi się zgubił, a jak masz sprawdzony, to ślicznie proszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Janeczko ja tam nie mam dość Twoich szkatułek bo każda jest inna i niepowtarzalna :))
    pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołeczki - jak zawsze piękne :)
    szkatułka też ...
    prosimy o przepis na cukiniowego ananasa :)
    pozdróweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle cuda tak jak pisze Violetta mogę podziwiać Twoje cudeńka godzinami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. a u Ciebie juz aniolkowo-swiatecznie :)niestety nie cierpie robic przetworow,jedynymi przetworami jakie robilam byly chyba kiszone ogorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki i szkatułki Twoje są cudowne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne te anioleczki, takie dopieszczone, ja probowalam zrobic aniolka i niestety nie umiem...Pozdrawiam Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to pięknie - cukinia smakująca jak ananas...hm...jeszcze nie słyszałam o czymś takim, ale chętnie bym spróbowała ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nikt nie poznał cukinii jako ananasów, ponieważ Jesteś kulinarną Czarodziejką!
    I nie tylko kulinarną-jak widać!
    Tworzysz wspaniałości!
    Anioł jest przepiękny!
    Ale szkatułka... Podbiła moje serce!
    Taka mi się marzy!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne aniołki i piekna szkatułka.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna szkatułka, a Twoje anioły, to prawdziwe dzieła sztuki szydełkowej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ananasowe cukinie? -pierwsze słyszę ale wierzę ,że tak jest
    anioły, no cóż, CUDNE

    OdpowiedzUsuń
  13. Anioły boskie a szkatułka prześliczna;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są te Twoje zastępy anielskie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne te twoje aniołki, podziwiam wszystkie, pozdrawiam, Ania :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Janeczko, Twoje aniołki i szkatułki są niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to jestem farciara! Bo mam i aniołka i szkatułkę Janeczki :-))
    I powiem Wam, że zdjęcia nawet w połowie nie są w stanie oddać ich uroku i delikatności :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)